ورود / ثبت نام
نمایشگاه ملزومات جهیزیه برای تسهیل شرایط ازدواج جوانان در نمایشگاه بین المللی فارس
    
تعداد بازدید: 10014
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/3/19

یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج های جوان و خدمات مرتبط به همراه ششمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

18 تا 22 خرداد 1400
ساعت بازدید: 16 تا 21
محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس

یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج های جوان و خدمات مرتبط به همراه ششمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا با حضور جمعی از مسئولین استان عصر روز سه شنبه مورخ 18 خرداد 1400 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.
به گزارش دریافتی آریا از شیراز،سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برگزاری این نمایشگاه در دو سالن بهار و سرو در مساحتی بالغ بر 4 هزار مترمربع خبر داد و گفت: در شرایط کنونی جامعه یکی از دغدغه های اصلی و مطرح زوج های جوان، فراهم نشدن شرایط ازدواج و تشکیل زندگی مشترک و تامین امکانات و زیرساخت های آن است که شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با برگزاری این نمایشگاه در نظر دارد ضمن فراهم آوردن تمامی ملزومات این سنت زیبا و الهی در یک مکان و زمان ، سهولت دستیابی را برای عزیزان فراهم آورده و در جوار ارائه این کالا ها و خدمات به اشاعه فرهنگ ساده زیستی نیز بپردازد.
موسوی با اعلام این که 38 شرکت تولید کننده و فعال در حوزه ارائه کالا و خدمات از سراسر نقاط کشور از جمله استان های فارس ، تهران ، خراسان رضوی ، اصفهان و آذربایجان شرقی با زمینه فعالیت ارائه انواع خدمات و کالاهای جهیزیه شامل لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، فرش ماشینی،قابلمه ، بلورجات و چینی، حوله و چمدان، تشک و خوشخواب، آتلیه های عکاسی و .... در این نمایشگاه حاضر هستند گفت : جهت کمک به تسهیل امر حسنه ازدواج، زوج‌های جوان می توانند برخی اقلام و خدمات مورد نیاز خود را از این نمایشگاه به صورت اقساطی تهیه نمایند.

وی همچنین افزود : در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا ، ورود بازدیدکنندگان قبل از ورود با دریافت نوبت بازدید رایگان آنلاین از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir و به هنگام بازدید نیز با استعلام کد ملی از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور جلوگیری از ورود بیماران در دوره نقاهت و قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن های نمایشگاهی صورت می پذیرد.
قابل ذکر است که استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دریافت نوبت بازدید از وبسایت نمایشگاه بین المللی فارس جهت بازدید از سالن ها الزامی است و تمامی علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا روز شنبه مورخ 22 خرداد 1400 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

 ادامه خبر: yun.ir/lqdw51
گالری تصاویر: yun.ir/jrurya
وبسایت: www.farsfair.ir

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.