ورود / ثبت نام
اعلام نتایج مسابقات باریستا چلنج مشهد
    
تعداد بازدید: 14560
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/5/1
منبع : درون سازمانی

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی قهوه،نوشیدنی های گرم و صنایع وابسته در مرکز بزرگ گردشگری و خرید پدیده به اجرا ومیزبانی شرکت ماندگار آفرینان مهر آویژه مسابقات چلنج باریستا برگزار و با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

این مسابقات یکی از برنامه های جنبی  نمایشگاه تخصصی قهوه،نوشیدنی های گرم و صنایع وابسته بود که به اجرا و میزبانی شرکت ماندگارآفرینان مهرآویژه برای اولین بار در شهر مقدس مشهد (مرکز گردشگری پدیده) برگزار گردید..

در این مسابقات تعداد 28 نفر از برترین باریستاهای کشور حضور داشتند .مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار گردید و شرکت کنندگان در مرحله نخست این مسابقات در زمینه عصاره گیری اسپرسو،شیرقهوه و موکا به رقابت پرداختند و در نهایت شش نفر برتر به دور نهایی راه یافتند و درمرحله نهایی نیز با دم آوری فونیکس با هم رقابت کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ماندگارآفرینان مهرآویژه آقایان سجاد دانشفر،مهرداد فیضی ،سالار خفاج زاده ،احسان خطیب ،سینا نقش واریان ، و امیر علی یعقوبی وارد مرحله نهایی مسابقات شدند و آقایان سجاد دانشفر،مهرداد فیضی وسالار خفاج زاده در جایگاه اول تا سوم قرارگرفتند.

نفر اول این مسابقات جایزه پنج میلیون تومانی و نفر دوم جایزه سه میلیون تومانی را از آن خود کردند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.